27 iul. 2010

Street style.



In sfarsit am vazut si in orasul meu, in Baia Mare, ca oamenii, in special fetele incep sa fie din ce in ce mai "in trend", mai increzatoare si mai indraznete in legatura cu stilul lor si cu hainele pe care le poarta pe strada.

Mi-ar place sa evolueze cat mai mult, sa ajungem ca orase precum Cluj-Napoca, Timisoara si chiar Bucuresti. Restul lumii nu ar trebui sa se uite ciudat daca o persoana poarta o palarie de exemplu, sau are hainele "oversized", sau poarta ochelarii de soare mari, sau posete supradimensionate. Deocamdata nu sunt obisnuiti cu asta, dar in alte orase mai mari, in special in cele din afara, nimanui nu-i prea pasa cum te imbraci, cat de excentric sau nu arati. Mie una imi placea sa ma plimb pe strazi si sa vad ce stil afiseaza lumea (desi probabil ca am parut ca una care se uita ciudat, nu asta mi-a fost intentia). Erau atat de multe stiluri diferite pe aceiasi strada, in aceiasi piata. Banuiesc ca si asta inseamna globalizarea, amestecul de stiluri si culturi diferite. :)

Eu una as vrea sa imi materializez toate ideile de pe polyvore, dar deocamdata nu prea am resurse:)). Sper ca in curand sa pot afisa un adevarat street style pe strazile din Baia Mare, si apoi pe cele din Cluj-Napoca ( pentru ca ma indrept cu pasi repezi spre facultate! yuhu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu